Първи стъпки
Какво да правя след като се регистрирах?
Тук ще намерите някои насоки, които може да ви помогнат по-лесно да започнете работа с НСИ Асистента. Това са отговорите на най-често задаваните въпроси.
Как да потвърдя имейла си след регистрация?
След като регистрирате нов потребител е необходимо да валидирате имейла си. Ще получите писмо на посочения имейл адрес при регистрацията. Ако не го намерите, възможно е писмото да е попаднало в СПАМ папката.
Как да н астроя системата?
- Първо трябва да имате Ексел файл със списък с фирмите една под друга. В този файл трябва да има налични всички данни, необходими при създаване на нов отчет. Име, Булстат, Група изследвания, изследвания, Съставител,....
- Второ, за всяка фирма ви е нужен файл със справките. Ако вашата счетоводна система не експортира готови отчети, може да използвате формули за да си направите бланки базирани на Оборотната ведомост.
- Отворете страница "Указания" за да изтеглите готовите бланки, които имаме, и да използвате бутоните за бързо конфигуриране.
